Szeptember utolsó hétvégéjén tartotta meg idei második vezetői hétvégéjét a Magyar Közgazdasági Társaság Ifjúsági Bizottsága. A csillebérci rendezvényen az MKT megyei ifjúsági szervezeteinek vezetői mellett a határontúl társszervezetek (a Románia Magyar Közgazdász Társaság Ifjúsági Frakciója és a Vajdasági Magyar Közgazdász Társaság) képviselői is részt vettek. A hétvége fő témáját az elmúlt időszak szervezetbővítésének hatásvizsgálata mellett az MKT, mint brand megvalósításának lehetőségei és feltételei adták.

 

A szombati napon többek között ötletbörzét, valamint az alakuló szervezetek indulását, valamint a határon túli kapcsolatok fejlesztését segítõ workshopot tartottak, csapatépítõ játékokkal kiegészítve, valamint szó esett még a jövõ tavaszi FIKOT szervezésére kiírandó pályázat feltételeirõl is.

A hétvége kiemelt témája az MKT, mint brand volt – vagyis a résztvevõ ifjúsági szervezeti vezetõl arra keresték a választ, hogy a fiatalok szemében miként válhat az MKT a közgazdasági ismereteket hirdetõ, országos presztizsszervezet és összetartó baráti társaság. Ebben Lévai Richárd marketingszakember nyújtott segítségetás tanácsokat a jelenlévõknek. Emellett meghirdették az országos mentorprogramot, aminek lényege, hogy az MKT Ifjúsági Bizottsága elnökségének valamennyi tagja felelõs lesz két-három megyei ifjúsági szervezet fejlõdéséért. Az IB elnöke, Géczi György reméli, hogy ez a program hozzájárul az újonnan megalakult ifjúsági szervezetek megtartásához és megerõsödéséhez.